Τρίτη 4 Απριλίου 2017

Υβριδικό ταχύπλοο σκάφος από την Toyota

Η Toyota μεταφέρει την υβριδική τεχνολογία της και στη θάλασσα, με ένα υβριδικό ταχύπλοο που συνδυάζει έναν κινητήρα ντίζελ με ένα ηλεκτρικό μοτέρ.
Ο κανόνας θέλει τα θαλάσσια σκάφη να χρησιμοποιούν ενεργοβόρες μηχανές ντίζελ, που δεν υπακούν στις αυστηρές προδιαγραφές ρύπων οι οποίες ισχύουν για τα αυτοκίνητα.


Και, όπως συμβαίνει στην αυτοκίνηση, έτσι και στη θάλασσα η Toyota προτείνει ως καλύτερη εναλλακτική ένα υβριδικό σύστημα κίνησης, το οποίο ενσωμάτωσε σε ένα ταχύπλοο. Ονομάζεται Ponam-28V, και αποτελεί το νέο, μικρότερο μέλος μιας οικογένειας σκαφών που περιλαμβάνει ακόμα τα συμβατικά Ponam-35 και το Ponam-31, με το νούμερο να φανερώνει σε κάθε περίπτωση το μήκος τους σε πόδια (ft).






Η Toyota λανσάρει τη νέα Ponam-28V Premium Sports Cruiser

Κύρια χαρακτηριστικά
Ένα κύτος επόμενης γενιάς που συνδυάζει τρία δομικά συστατικά-FRP, αλουμίνιο, και ίνες άνθρακα, για να επιτευχθεί μια νέα αίσθηση της ιππασίας άνεσης, υψηλή ακαμψία, και την ελαφρότητα.
Ένα σύστημα πιλοτικά υποστήριξης που χρησιμοποιεί αυτοκίνητα που προέρχονται από τεχνολογίες ελέγχου για τη διατήρηση αυτόματα τη θέση και τον προσανατολισμό του σκάφους όταν σταμάτησε
Η ρέουσα μορφή και ευρύχωρο εσωτερικό με μια πολυτελή αίσθηση
Toyota City, Ιαπωνία, 27 Οκτωβρίου, 2016, η Toyota Motor Corporation εγκαινίασε σήμερα ένα νέο σκάφος, το Ponam-28V 1 , τα οποία θα πωλούνται μέσω ενός δικτύου 50 εταιρείες Ιαπωνία.

Η Ponam-28V αναπτύχθηκε ως ένα premium σπορ ταχύπλοο σκάφος, που συνδυάζει υψηλή απόδοση πλεύσης με εξαιρετική οδηγική άνεση σε συνδυασμό με ένα πολυτελές, φιλικό προς το χρήστη εσωτερικό. Τα τρία κύρια χαρακτηριστικά είναι τα εξής: (1) η Hybrid Hull της Toyota που αναπτύχθηκε από κοινού με Yanmar Co., Ltd (Yanmar), η οποία παρέχει μια νέα αίσθηση της ιππασίας άνεσης, (2) ένα σύστημα υποστήριξης πιλοτικά τη χρήση αυτοκινήτων που προέρχονται από τις τεχνολογίες ελέγχου , και (3) μία ρέουσα μορφή χαρακτηριστικό του στυλ της σειράς Ponam, καθώς και ένα εσωτερικό με μια πολυτελή αίσθηση.

Η Ponam-28V έχει δημιουργηθεί ως μια εμπορική έκδοση του Toyota-28 Concept , το οποίο εμφανίζεται στην Ιαπωνία Διεθνές Ναυτικό Σαλόνι πραγματοποιήθηκε το Μάρτιο του 2016. Επιπλέον, η Toyota-28 Concept είχε επίσης λάβει το βραβείο Good Design 2016 .

Η κατασκευή της έννοιας Toyota-28 έχει ως υπεργολαβία σε Yanmar.

Όπως και το Ponam-31, η Ponam-28V τροφοδοτείται από έναν 3,0-λίτρων inline τετρακύλινδρο κινητήρα diesel άμεσου ψεκασμού που προέρχεται από το Land Cruiser Prado. Ειδικά συντονισμένοι για θαλάσσιες εφαρμογές, ο κινητήρας συνδυάζει την υψηλή ισχύ με εξαιρετική οικονομία καυσίμου, διατηρώντας παράλληλα τις εκπομπές, το θόρυβο και τους κραδασμούς στο ελάχιστο. Επιπλέον, το υψηλό επίπεδο ευελιξία εξασφαλίζεται με ένα σύστημα ελέγχου που χρησιμοποιεί αυτοκίνητα που προέρχονται από τεχνολογίες, όπως το πρώτο στον κόσμο 2 μονά-άξονα της Toyota Virtual Anchor System 3 (TVAS), το οποίο χρησιμοποιείται σε σκάφη που είναι εξοπλισμένα με ένα κινητήρα μονάδα.

Παρά την υψηλή απόδοση και την αίσθηση πολυτέλειας, η λιανική τιμή του μοντέλου εισόδου Ponam-28V έχει οριστεί σε 19.200.000 γεν (εξαιρουμένου του φόρου κατανάλωσης), επιτρέποντας την τιμή που θα καθοριστεί σε κάτω από 20 εκατομμύρια γιεν.

Η Toyota έχει εμπορευτεί το 35-πόδι μακρύ Ponam-35 και το 31-πόδι μακρύ Ponam-31, και η εταιρεία ενισχύει την γκάμα των προϊόντων της σειράς Ponam με την έναρξη της 28-πόδι μακρύ Ponam-28V.

Πηγαίνοντας προς τα εμπρός, η Toyota θα συνεχίσει να προωθεί τη θαλάσσια δραστηριότητά της με την ανάπτυξη ελκυστικών προϊόντων που έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν ικανοποιητική δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου και να υποστηρίξει μια ικανοποιητική ζωή.

1 Το όνομα προέρχεται από Te Waipounamu, ένα όνομα Μαορί για Νότιο Νησί της Νέας Ζηλανδίας.
2 Από τον Οκτώβριο του 2016, σύμφωνα με την Toyota Motor Corporation
3 Ένα αυτόματο πιλοτική εφαρμογή του συστήματος ελέγχου που κρατά το σκάφος στη θέση του ή να διατηρεί τον τίτλο του τόξου.
Ετήσιο στόχο πωλήσεων

24 μονάδες
Προτεινόμενη λιανική τιμή του κατασκευαστή 4

19.200.000 γεν Ε τάξη [20736000 γιέν (συμπεριλαμβανομένου του φόρου κατανάλωσης) ]
23.200.000 γεν S βαθμού [25056000 γιέν (συμπεριλαμβανομένου του φόρου κατανάλωσης) ]
Χαρακτηριστικά

Toyota Hybrid Χαλ προσφέροντας μια νέα αίσθηση της άνεσης οδήγησης
Η Ponam-28V έχει υιοθετήσει το επόμενης γενιάς Toyota Hybrid Hull, το οποίο προσφέρει σημαντικές βελτιώσεις σε τρεις τομείς: υλικά, τη σύνθεση, και το σχήμα. Με το συνδυασμό FRP (υλικό βάσης του κύτους του) με αλουμίνιο και άνθρακα ίνες, η Hybrid Hull Toyota επιτυγχάνει περίπου επτά φορές την ακαμψία ενός προτύπου κύτους FRP, ενώ ζυγίζει περίπου 10 τοις εκατό λιγότερο από ένα παρόμοιου μεγέθους σκάφος με κύτος από αλουμίνιο. Το Toyota σχεδιασμός Hybrid Hull επιτρέπει επίσης την χύτευση πολύπλοκων καμπύλα σχήματα, οδηγώντας σε βελτιωμένη ευελιξία και επίσης, καθιστά δυνατή την παραγωγή σε μεγάλη κλίμακα.

Μια μέθοδος παρασκευής που ονομάζεται χύτευσης έγχυσης κενού 5 χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στην Ιαπωνία 6 για την μαζική παραγωγή του σκάφους, επιτρέποντας υψηλής αντοχής χύτευση με βελτιωμένη πυκνότητα του υλικού. Το Hybrid Hull Toyota έχει μειωμένη αντίσταση προώθησης κατά τη διάρκεια πλεύσης, και επιτυγχάνει μια άνετη βόλτα οποία ενισχύει θάλασσα-kindliness και τη στροφή ικανότητα με μικρή κραδασμούς και τις δονήσεις.

4 Εξαιρούνται φόρου κατανάλωσης, επιλογές, νομικά απαιτούμενου εξοπλισμού ασφαλείας, το κόστος εκτόξευσης, το κόστος παράδοσης, κ.λπ.
5 μέθοδο χύτευσης FRP που χρησιμοποιεί πίεση κενού για να αναπληρώσει και τον εμποτισμό καλούπια με μία ρητίνη
6 Από τον Οκτώβριο του 2016, σύμφωνα με την Toyota Motor Corporation
 Toyota Hybrid Hull


σύστημα υποστήριξης Πιλοτική αξιοποίηση των αυτοκινήτων που προέρχονται από τις τεχνολογίες ελέγχου
Με την Ponam-28V, η worldg αυτοκινητοβιομηχανία-dershaft TVAS για χρήση σε μια μηχανή μονής-mount αναπτύχθηκε και ενσωματώνεται σε μια βάρκα στην κατηγορία 28-πόδι για πρώτη φορά στη σειρά Ponam. Οι τελευταίες τεχνολογίες έχουν χρησιμοποιηθεί για να καταστεί δυνατή η ανίχνευση της διεύθυνσης του ανέμου, καθώς και τη ροή του ρεύματος, τόσο στην πλώρη και την πρύμνη κατευθύνσεις. Η TVAS έχει τέσσερις τρόπους, συμπεριλαμβανομένης της διατήρησης της boatnceow τόσο στην πλώρη ενός, και διατηρώντας την κατεύθυνση τόξο κατά τη διάρκεια συρτή, προκειμένου να στηρίξει τη χαρά της θαλάσσιας αναψυχής κάτω από διάφορες καταστάσεις.

 οθόνη TVAS
Ρέουσα μορφή χαρακτηριστικό του στυλ της σειράς Ponam, και ένα ευρύχωρο εσωτερικό με μια πολυτελή αίσθηση
Αντικατοπτρίζοντας χρόνια εμπειρίας που ενσωματώνουν συμπλόκου καμπύλες επιφάνειες στο σχεδιασμό του οχήματος, η Ponam-28V παρουσιάζει ένα στερεό, κομψή μορφή. Συνδυάζοντας ρέει επιφάνειες και δυναμικές γραμμές, η μοναδική και επιβλητική σχεδίαση του Ponam-28V καθιστά άμεσα αναγνωρίσιμο ως μέρος της σειράς Ponam, ακόμα και όταν παρατηρείται από απόσταση.

υψηλός βαθμός του Hybrid Hull της Toyota ελευθερίας σχεδιασμού κατέστησε δυνατή τη δημιουργία ενός καινοτόμου σχεδιασμού που πριν ήταν δύσκολο σε μια γάστρα από αλουμίνιο. ομαλό σχήμα πυθμένα του πλοίου του με μειωμένη αντίσταση πρόωσης επί της επιφάνειας ολίσθησης είχε πραγματοποιηθεί χρησιμοποιώντας ανάλυση προσομοίωσης αιχμής.

Η καμπίνα είναι σχεδιασμένη για να έχουμε ένα καθαρό και ευρύχωρο αίσθηση και με το λευκό ως χρώμα βάσης, στόχος του είναι να δημιουργήσει μια χαλαρωτική και επεκτατική εσωτερικό χώρο. Η διάταξη έχει σχεδιαστεί για την ευχρηστία.

εσωτερική καμπίνα
εσωτερική καμπίνα
κύρια Χαρακτηριστικά
Μήκος πλάτος 9.14 m / 3,16 m
Βάρος 3.640 kg
Συνολική χωρητικότητα 3.8 τόνους
Κινητήρας Μοντέλο M1KD-VH
Μετατόπιση 2.982 cc × 1
Εξουσία 191 kW (260 PS) × 1
Σκάφος Toyota Hybrid Hull
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 330 λίτρα
χωρητικότητα της δεξαμενής γλυκού νερού 56 λίτρα
Πληρότητας 12 άτομα
Πλωτά θαλάσσιες περιοχές Ήρεμα νερά, περιορισμένη παράκτια, και παράκτιες περιοχές



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

ΣΕΜΝΆ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
>